Elvonási tünetek ellen

2017.07.10 10:38

Ha annyira hiányzik a suli, hogy sírsz, mint Britney Spears, akkor van egy megoldásunk: az elvont viccek csökkentik az elvonási tüneteket és ha még fárasztzóak is, akkor el is tüntetik a sírós tüneteket. Gyerünk, próbáld ki bátran >>>

- Főnök, ezt is vigyük?
- Igen, hozzátok.
- Hozzánk?
-----
- Mikor lehet a gyerek szájába hamuzni?
- Ha mutál.

- Figyu Menj ki az ajtón, és kiálts be jó hangosan, hogy „Gyere ki!”.
- Na jó, de miért?
- Mert szeretem a kihívásokat.

Két nagy pecás beszélget a víz mellett:
- Úgy tűnik, minden hal alszik...
- Ez a halálom!
-----
­Farsang:
- Petike, te minek öltöztél be?
- Csak.
-----
- Miben hasonlít az esti meccs és a konyhásnéni?
- Mindkettő ebédöntő.
-----
Dezsőke átmegy Csabiékhoz. Csabika anyukája nyit ajtót:
- Szia Dezsőke! Ne vesd le a cipődet!
- Hehehehe!

A főnök kérdőre vonja szőke titkárnőjét:
- Amálka, megmondtam magának  tegnap, hogy reggelre vezettesse be a netet az irodámba, de úgy látom semmi!
- Drága főnök, én másfél óráig kerestem Anettet, de sehol sem találtam!

MÉG SOKKAL TÖBB HASONLÓAN ELVONT ÉS FÁRASZTÓ VICC VAN ITT, GYAKRAN FRISSÜLŐ TARTALOMMAL >>>

Elérhetőség

LAPU Lap- és Könyvkiadó Bt.

LAPU Bt.
8000 Székesfehérvár
Palotai út 122.

Telefon: +36 30 939 6632

Keresés

A hírességek kutyául jól mutatnak kedvenc ebeikkel. Itt most közülük válogatunk és persze nem álljuk meg szó nélkül >>>

© 2013 Minden jog fenntartva.

LAPU Lap- és Könyvkiadó Bt.